Vi ser dig!

Vi hjälper dig, personlig utbildning efter vem just du är.
Allt för att du ska känna dig trygg och att vi tillgodo ser dina behov och förutsättningar.

Det finns flera olika sätt att lägga upp en utbildning på. Vi skapar en anpassad undervisning för dig utifrån vad just du behöver.

Med anpassad undervisning menar vi extra stöd vid teoriläsning men även körningen.
Förutsättningarna för att en utbildning ska bli så bra som möjligt ser vi till elevens behov och formar utbildningen på ett sätt som vi tillsammans med eleven diskuterat oss fram till och känns bra.
För att kunna göra en personlig utbildning, erbjuder vi olika former av hjälp. Detta sker genom extra hjälp när man jobbar med körkortsfrågorna eller få stöd i form av ljud när man arbetar med körkortsteorin. Vi kan även om man vill och behöver, ha muntligt teori fullt ut.

Vid trafikverkets kunskapsprov kan man få anpassningar i form av förlängd tid eller muntligt prov. För att få göra dessa prov med anpassning krävs en ansökan som skickas till Trafikverket. Vi hjälper till att utföra tester och skriva intyg för detta.

Känner ni att detta kan vara något för er, tveka inte att kontakta oss. Så ser vi till att lägga upp en planering, just för dig.