BE – tungt släp!

Funderat på släpkort?
Då ska du sluta fundera, vi finns här för att svara på era frågor, funderingar samt finnas som hjälp och stöd.
Efter sommaren drar vi igång igen med att boka upp gemensamma lektioner för er som ska ta BE.
Boka oss till ert företag eller privat, till ett gäng vänner eller grannar i fjällen, som behöver en extra spark i rumpan för att ta tag i det.
Behöver dina anställda BE i tjänst, utöka er kompetens och boka oss för utbildning. Vi kommer till er och håller teoriutbildning och bokar in tider för körning och säkerhetskontroll.
Vi hjälper er hela vägen, från ansökan om körkortstillståndet och synundersökning till bokning av teori- och körprov. Vi hjälper även med teori individuellt om det skulle behövas. Samt, så står vi där på parkeringen med bil och släp när ni ska köra upp.

För bokning så hör av er till oss via hemsidan, telefon eller mejl.

www.zetterlundtrafikskola.se/boka-nu/
info@zetterlundtrafikskola.se