Välkommen till Zetterlund Trafikskola. Med ny startad energi men med flera års erfarenhet i bagaget öppnar vi nu en modern och flexibel trafikskola i norr.

Vår vision är att skapa en modern och trygg miljö för kunden.

Väg till körkort ser olika ut för alla och vårt mål är att utifrån behov, förutsättning och kunskap skapa en god relation med dig som kund och ge bästa förutsättning för att ta dig från start till mål. Vi vill skapa en trygg känsla och körglädje för dig som ska ut i trafiken.

Personal

Vår personal är genuin och öppna för att alltid hjälpa våra kunder på ett sätt som känns bra för både oss och dig.

Alina

Alina är den första du får kontakt med när du hör av dig till oss. Hon är spindel i nätet och får allt runt omkring att fungera. Hon är utbildad ingenjör men har nu sadlat om för att starta eget tillsammans med sin kollega och mamma Helena.

• Ägare och trafikskolechef
  • Administration- & Ekonomiansvarig
Alina Zetterlund

Helena

Helena är den som tillsammans med dig, formar vägen fram till körkortet på bästa sätt. Hon har jobbat inom branschen i mer än 10 år, i både Stockholm och Luleå. Meritlistan är lång och kommer ta dig tryggt i mål.

Trafiklärare på behörigheter

• B
  • B96
  • BE
  • Introduktionsutbildning
  • Riskettan
  • Utbildningsledare

Helena Zetterlund

Tre orter

Vi finns på tre orter i Norrbotten, Pajala, Junosuando och Kiruna.  För att skapa möjlighet för alla på bästa sätt erbjuder vi körlektioner kvällar och helger.

Vi finns där för dig som behöver oss.

Tveka inte på att höra av dig så ska vi nog hitta en bra lösning för dig